Wednesday, April 30, 2014

iShare my Hair Care

Buna, dragilor! Sper ca sunteti bine si gata pentru o noua postare :)
Deseori primesc complimente pentru parul meu asa ca m-am gandit sa fac un blogpost in care va arat atat rutina de ingrijire a parului meu, cat si "cum si unde" m-am vopsit.

Sa incepem cu inceputul: parul meu se ingrasa la radacini la 2 zile dupa spalare, iar varfurile au tendinta de uscare; pe langa asta, am scalpul sensibil si reactioneaza la orice nu ii convine prin coji mari si mancarimi; adaugati la asta fir subtire si moale, lung deci pierde si din volum, ce sa mai, le am pe toate! Din aceasta cauza, evident trebuie sa folosesc multiple produse de ingrijire in functie de necesitati si zona pe care le aplic. Mai jos voi ilustra atat in imagini, cat si in cuvinte pasii pe care ii urmaresc (de obicei, pentru ca uneori, recunosc, mai lenevesc) sa imi mentin parul curat, sanatos si stralucitor.
Inainte de baie:
- pieptan bine parul cu un pieptene cu dinti rari, iar in restul timpului folosesc o perie de lemn deorece mi se pare mai blanda cu parul
- o data la doua saptamani aplic diverse masti pe parul uscat pe care le tin de la 30 min. pana la ore intregi, in functie de timpul meu liber: cel mai folosit este uleiul de cocos combinat cu cel de masline si masca de la Kallos.
- alte masti folosite cu succes de mine: ou cu miere si bere, ulei de neem (atentie, poate provoca alergii)
- masez scalpul timp de 5 min, iar apoi il prind intr-un coc lejer cat timp masca actioneaza
In timpul dusului:
- cel mai folosit sampon al meu este Garnier Ultra Doux cu aloe vera (recomandat de Camelia); planuiesc sa incerc si TRESemme Platinum Strength pe care il lauda Andreea
- cam o data pe luna aplic doar la radacini Selsun Blue, care tine sub control dermatita seboreica si cojitele aferente, il las sa actioneze cel putin 5 minute (atentie, usuca foarte tare varfurile daca il aplicati peste tot si parul vopsit se decoloreaza mult mai repede)
- dupa sampon, folosesc balsamul Goodbye Damage de la Garnier Fructis sau masca de la Kallos cu Placenta de pe varfuri pana la tample
- la final clatesc parul cu apa cat mai rece, am observat ca ii da un luciu sanatos
Dupa dus:
- aplic serumul Chi Silk Infusion pe varfuri cat parul inca este umed, lucru care imi permite si uscarea cu foehnul deoarece, pe langa hidratare, ofera si protectie termica
- daca folosesc ondulator sau placa, atunci aplic inainte spray-ul de la Syoss pentru protectie termica
Instrumente de styling:
- stiu ca nu este bine, dar foehnul este cel mai bun prieten al meu deoarece ajung intotdeauna sa ma spal la ore tarzii pe cap (Procrastination Queen here) si nu pot dormi cu el ud
- placa de par, este evident pentru ce; din pacate, inca nu reusesc sa fac mai mult de doua bucle cu ea, teoria o stiu, practica ma omoara :)) (cu ocazia acestui post am descoperit ca toate cele 3 instrumente pe care le folosesc sunt Rowenta)
- ondulatorul conic, favoritul meu, ies cele mai jucause, rezistente si romantice bucle pe care mi le-as putea dori
- peria rotativa - professional blowout la tine acasa :D

Si acum, evident, niste poze cu parul :)
 

Unde si cum m-am vopsit:
- m-am vopsit la Alex Radu - Hair Salon din Pitesti, care a devenit instant preferatul meu in materie de schimbari de look (un mic pont: fetele de acolo fac cel mai tare masaj capilar)
- am fost inspirata de una din youtuberitele mele preferate in materie de hairstyling
- mi-am facut suvite deschise in fata, care sa incadreze frumos chipul si care sa mearga atat cu o carare pe mijloc, cat si cu una intr-o parte
- am adaugat highlights rasfirate prin par, la spate si in lateral care se vad in functie de cum prind parul sau cand flutura  Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 
- am schimbat si culoarea de baza (eu fiind un saten foarte inchis natural) deoarece voiam ceva nou, ceva de primavara

Cam atat pe ziua de azi :) In timp ce voi cititi articolul, eu sunt la un concert Bosquito (una din formatiile mele preferate romanesti), dar astept parerile voastre atat prin comentarii aici, cat si pe pagina de Facebook :)
Va pup si ne vedem curand!

19 comments:

  1. acum am observat ce par lung ai! lovely!♥

    ReplyDelete
  2. Ti-a crescut ceva parul :| E foarte, foarte frumi! Masca de la Kallos o foloseam si eu, pana am observat ca nu mai e la fel ca inainte. Cred ca i-au schimbat formula. :( Ondulatorul conic cum se numeste? Vreau si eu musai un ondulator, sa mai schimb freza. :D

    ReplyDelete
  3. Ti-a crescu parul foarte mult si-mi place si noua ta culoare! Asa sunt geloasa cand vad cate nuante faine de saten exista si mie-mi sta ciudat cu parul mai deschis :(

    www.iuliabadita.ro (pune optiunea de a comenta cu numele + URL, pretty please)

    ReplyDelete
  4. @Charminn
    Multumesc frumos <3

    @Anca
    Eu nu stiu cum era inainte ca am inceput sa o folosesc destul de recent, inainte o foloseam pe cea Latte. Ondulatorul e Rowenta CF3345F0, mi se pare cel mai bun.

    @Iulia
    Multumesc :* Am pus acum si merge cu URL, dar ma gandesc sa bag Disqus pe blog, pare mai usor de folosit si mai util. Te pup!

    ReplyDelete
  5. Hey, welcome back! Ce machiaje frumoase ai realizat, love them! :X

    ReplyDelete
  6. Multumesc!! Ne-am nimerit amandoua sa postam azi rutina de ingrijire a parului :))

    ReplyDelete
  7. cE CULOARE frumoasa!! eu iti spuneam de vopsit si tu nu imi spuneai descoperirea :)))? Vreau si eu la salonul asta, unde e ?


    Kisses

    ReplyDelete
  8. @Miu Miu
    Multumesc :)) am crezut ca ai si tu un salon preferat. E pe strada cu Wales :D cand mergi spre politie, pe stanga.
    Te pup!

    ReplyDelete
  9. Am o intrebare: unde se gaseste Selsun Blue si daca este bun si pt parul cu tendinte de ingrasare la radacina?
    Parul tau arata superb.

    ReplyDelete
  10. Elalina, eu iau din farmacii mereu, gasesti cam in toate farmaciile mari daca nu ma insel. Uneori si la promotie :) Parul meu are tendinte de ingrasare la radacina, este bun in sensul ca nu ii face rau, dar nu mi se pare ca ar remedia problema.
    Multumesc de vizita, te pup!

    ReplyDelete
  11. Ce par frumos ai....si cat de diferit este fata de cand erai micuta :)

    ReplyDelete
  12. Ral, este intr-adevar :D mai ales ca il aveam scurt si ciufulit cand eram mica :))

    ReplyDelete
  13. Pe mine Slik Infusion nu m-a convins deloc...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Depinde de firul de par, si eu citisem o gramada de pareri total opuse, dar cand l-am incercat m-am convins :) pe parul meu subtire si vopsit chiar e bun.

      Delete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Părul tău este superb :*
    http://odovenco.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, Doina :*
      Bine ai venit pe blogul meu!

      Delete
  16. Buna! Produsele de par , in special sprayurile care contin alcool nu sunt bune deloc, degradeaza f mult ( inclusiv syoss am avut aceeasi reactie de ... nu cred ..) Mi-am luat niste uleiuri de la kallos si chiar am vazut o diferenta. kisses and good luck

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna! Mersi de sfat :) inca nu am incercat uleiurile Kallos, oricum spray-ul Syoss il folosesc rar asa ca nu am vazut efectele de care spui tu.
      Te pup!

      Delete