I'm still alive

Bine v-am regasit, fetelor!

Dupa ani intregi de pauza, am decis sa revin si eu in blogosfera. De ce? Simplu, pentru ca imi era dor. Nu stiu cate ati mai ramas pe aici, avand in vedere ca am lipsit atat, dar va invit sa reveniti si sa ramaneti pentru ca de data asta vreau sa ma tin de treaba.
Dupa cum probabil stiti de atata timp, Google Reader a fost dezactivat asa ca sper sa tinem legatura mai departe pe Facebook sau Bloglovin

Am renuntat la textul bilingv deoarece cred ca era putin obositor, atat pentru mine, cat si pentru cititori. Ati vrea sa instalez pe blog sistemul Disqus pentru comentarii sau sunteti multumite de cel clasic oferit de Blogger? 

Ma simt din nou la inceput de drum, dar asta sper ca nu ma va opri din a creste impreuna cu voi, asa ca astept sfaturi si sugestii cu privire la continutul blogului meu, dar si la forma acestuia. Pana ma mai pun pe picioare va las cateva poze recente si sper sa va gasesc tot aici si la urmatorul articol :)
Culmea este ca fix acum, in toiul licentei, cand stresul este mai mare, m-am gasit sa ma reapuc de scris. Macar am un motiv sa mai fac o pauza de la invatat, nu? 
Intre timp m-am vopsit (sper sa va placa) pentru ca aveam nevoie de o schimbare :) Asa am fost pana acum o saptamana cand mi-am revopsit radacinile si suvitele din fata le-am refacut intr-o culoare mai calda, sa se potriveasca noului anotimp :) voi reveni curand si cu fotografii.

Va inviti sa ma urmariti si pe instagram @theprettyblossoms, unde postez mai des diferite parti ale vietii mele: outfits, machiaje, ceai, unghii si altele, va las sa descoperiti singure.
Pe final va trimit un pupic virtual si sper sa reinnodam relatiile. Blogging-ul a fost o parte mare din viata mea si simt ca acum este timpul sa revin. 
O zi cat mai placuta va doresc si astept sa aud ce ati facut si voi in ultimul timp.

9 pretty comments

  1. Bine ai revenit, eu chiar astept sa te citesc, te vad ca pe o gura de oxigen in lumea asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Welcome back :* Abia astept sa citesc si urmatoarele postari. Bafta la licenta!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Camelia
    Iti multumesc, draga mea, pentru cuvintele frumoase. Stii bine ca ai fost printre primele bloggerite pe care le-am citit (poate chiar prima, nu mai retin exact) si mereu voi ramane o fana a ta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Oooo, ce bine! :* Spor la scris si invatat, abia astept sa te recitesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Abia astept urmatoarele postari! Bafta la licenta si spor la blogging!

    http://vladasworld.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. @Adina
    Multumesc frumos :*
    @Vlada
    Multumesc mult si bun venit pe blogul meu :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Welcome back :*
    Eu sunt pro disqus :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Ral

    Mersi :* Cred ca voi instala si eu pana la urma, desi am vazut ca are momente in care merge prost.

    RăspundețiȘtergere