Stila Eyeshadows *Swatch* + First impression

Hey guys, some weeks ago I won a blog contest held by Koko (her blog is closed for now because she's giving it an upgrade, but I suggest you go check her out as soon as it's back on). And now I'm showing you what I received :) + a first impression of the products. Enjoy!
Dupa cum stiti, am castigat concursul de decoratiuni de Craciun de pe blogul lui Koko si saptamana trecuta am primit si premiul asa ca am decis sa fac niste fotografii cu swatchuri + o prima impresie. Sper sa va placa :)


Single eyeshadows in artificial light (1) and natural light (2).



I love these eyeshadows. They are all super-pigmented (Nude too, even if it doesn't seem so, it's just too similar to my skin tone that's why it it so 'invisible'). My favourite is Oasis, a gorgeous gold which compliments my eye colour, will post a look using this one soon.
However they don't last as much on the lid. But there's a good side to this, at least for me :) While most shadows I own last on my lids, but crease like crazy, these disappear completely. So even if there's no shadow left after 8 hours, at least I don't have to worry anymore for the nasty creasing effect I would get with other eyeshadows. 

Imi plac foarte mult aceste farduri, sunt foarte pigmentate ( chiar is nuanta Nude, desi nu pare in poza; nu se vede foarte bine deoarece este aceeasi nuanta cu pielea mea :P ). Preferata mea este Oasis, un auriu superb care se potriveste cu nuanta ochilor mei foarte bine, voi posta un machiaj folosind aceasta culoare in curand :)
Insa, nu rezista foarte mult pe pleoape. Dar este o parte buna si in asta, cel putin pentru mine. In timp ce majoritatea fardurilor pe care le am, rezista foarte mult, dar se strang ca naiba, astea macar se dizolva cu totul si scap de efectul ala urat de dunga din pliul pleoapei. Asa ca eu ma declar multumita :D

Noire Palette in artificial light (1) and natural light (2).



The eyeshadows are just like the others, pigmented, but don't last that much. However, I like that :)
As for the cheek colour (which can be also used as an eyeshadow, obviously) it looks great on my light skin. I usually use it over Posey or Ladyblush and it stays put all day :) Wonderful!

Thank you, Koko, for giving me the chance of trying these amazing products. 

Cele 3 farduri sunt la fel ca si celelalte, pigmentate, dar nu rezista foarte mult. Insa imi place acest lucru :D
Cat despre fardul de obraz (care evident poate fi folosit si la ochi) arata foarte bine pe tenul meu deschis. De obicei il folosesc peste Posey sau Ladyblush de la MAC si rezista fara probleme o zi intreaga.

Mersi, Koko, pentru ca mi-ai dat sansa sa le incerc! :*:*

Have a great weekend and don't forget to comment!
:)
Sa aveti un weekend cat mai bun si nu uitati sa comentati! 
:*:* 

6 pretty comments

  1. ce frumoase sunt toate:X...sa le folosesti cu placere...

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragute. Felicitari si sa le folosesti fericita & sanatoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Glad u like them! :* De obicei, folosesc rozul din paleta ca blush iar ala sidefat ca highlight :)):D puuup!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Special K

    Si eu le-am folosit asa intr-o zi :))) Dar am fost atat de adormita atunci ca nu imi mai amintesc cum arata :)) O sa mai incerc daca e :D

    :*:*

    RăspundețiȘtergere